2 Ιαν 2011

Όμορφό μου προβατάκι..;

by no_neutral

Αν και λίγο καθυστερημένα λόγω υποχρεώσεων, ευχόμαστε καλή χρονιά. Είθε το 11 να είναι το έτος αφύπνισής μας , φυσικά με υγεία -ψυχική και σωματική- για να είμαστε σε θέση να τα αντιμετωπίσουμε όλα ακμαίοι. Χαμογελάτε!



Αρλέτα - Ο Λύκος

Είναι δώδεκα η ώρα
Είν' η ώρα των τρελών
Κάπου θα σε συναντήσω
Κάπου θα σε βρω

Στα κελιά τους οι ανθρώποι
ύπνο κάνουν ελαφρό
Ειν΄ ελεύθεροι οι δρόμοι
για κυνηγητό

Είναι δώδεκα η ώρα
Είν' ώρα των τρελών
βραχνό γέλιο αν ακούσεις
κλείσε το ρολό

Λύκε -λύκε μου καλέ μου
Λύκε -λύκε μου είσ' εδώ
Βγαίνω από τη φωλιά μου
και σε κυνηγώ

Λύκε -λύκε μου καλέ μου
Λύκε -λύκε μου είσ' εδώ
Είσαι η μόνη μου ελπίδα
Και σ' ακολουθώ

Όμορφο μου προβατάκι
Τι γυρεύεις μες το δρόμο
Είμαστε' όλοι μπερδεμένοι
Στο δικό του νόμο

Δόντια βγάζουνε τα αστέρια
Νύχια φύτρωσαν στους δρόμους
Ξέφρενη η νύχτα παίζει
κλέφτες κι αστυνόμους

Όταν πέφτει το σκοτάδι
Βγαίνει ο λύκος στην πλατεία
Στη χαμένη πολιτεία
Και ζητά τροφή

Κλειδωμένα είναι τα αρνάκια
Ζαχαρένιο το κλειδί

Κάτι απόμερα παγκάκια
Θάμνοι και σιωπή

Λύκε - λύκε μου καλέ μου
Λύκε- λύκε είσαι εκεί
Είν η άγρια πλευρά σου
που με συγκινεί

Είναι δώδεκα η ώρα
Είναι η ώρα των τρελών
Όπου ανθίζει το σκοτάδι
Όπου ανθίζει το σκοτάδι

Είναι δώδεκα η ώρα
Είναι η ώρα των τρελών
Κάπου θα σε συναντήσω
Κάπου θα σε βρω

0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Σxολίασε